Actualitat ActualitatEmpresesFets i gentNotíciesVídeos L’alcaldessa de Girona visita el celler Eccocivi Per Marc Sureda - 2 de juny de 2017 Compartir a Facebook Piular a Twitter Acompanyada per l’alcalde de Sant Martí Vell, Robert Vilà, l’alcaldessa ha estat rebuda pel gerent Paolo Manzin que, juntament amb els treballadors del celler, s’ha ocupat d’acompanyar a l’alcaldessa per les instal·lacions. FER UN COMENTARI Cancel·lar la resposta Please enter your comment! Please enter your name here You have entered an incorrect email address! Please enter your email address here CAPTCHA Code * Segueix-nos591FansM'agrada427SeguidorsSeguir856SeguidorsSeguir Darreres Notícies Arribada de la Flama del Canigó a la Bisbal d’Empordà 17 de juny de 2026 Tot a punt per a la Festa Major de Palamós 2026... 17 de juny de 2026 12è Mercat d’Intercanvi i fira de 2a mà de Fontajau 17 de juny de 2026 Curs Festa de l’arròs – Sessions Gastronòmiques 15 de juny de 2026