L’Associació per al Foment Empresarial del Comerç i Turisme de Palamós (Fecotur), en col·laboració amb l’Àrea de Promoció Econòmica i Mercats de l’Ajuntament de Palamós, i la Diputació de Girona, han iniciat aquest matí (20/05/25) la campanya “Tasta el mercat”, que s’emmarca dins la Setmana Internacional dels Mercats que té lloc del 16 al 31 de maig.
L’objectiu d’aquesta proposta és el de seguir posant en valor i promocionant la qualitat dels productes de proximitat, frescos i de temporada, que s’ofereixen a totes les parades del Mercat Municipal de Palamós.
Demostració de cuina amb productes frescos i de qualitat del Mercat
Avui dimarts s’ha dut a terme la primera de les dues demostració de cuina en directe que s’han programat, que tenen lloc en el mateix Mercat Municipal, i que són a càrrec de xefs locals.
En aquesta ocasió l’elaboració culinària ha estat a càrrec dels xefs Moha Zekhnini i Tomàs Brull, que han preparat diverses receptes utilitzant els productes frescos i de qualitat, que s’ofereixen a les diverses parades del mercat.
Aquesta és una iniciativa es tornarà a repetir el divendres 30 de maig, d’11:30 a 13 h, al Mercat Municipal de Palamós, on en aquest cas el xef de l’Espai del Peix, Narcís Oliu, durà a terme la segona mostra de cuina, inclosa en la campanya “Tasta el mercat” i obert a tot el públic interessat.
El Mercat de Palamós
El municipi de Palamós compta amb el segon mercat de la demarcació, per darrere del de la ciutat de Girona, amb més parades en actiu entre peixateries, carnisseries, verduleries-fruiteries, fleques, pesca salada, llegums cuits, fruits secs, servei de bar.
Bona part d’aquestes parades ja formen part de l’Associació per al Foment Empresarial del Comerç i Turisme de Palamós (Fecotur) entitat que promou i dinamitza l’oferta d’aquests establiments mitjançant la realització de diferents activitats com la campanya que avui s’ha iniciat.